2024年4月25日木曜日

セーラー服,学校制服,体操服AIグラビア AIgirl [DALL・E 3]

【VF TOP】  


「信じられない…タイムマシンが故障して、こんな 恐竜だらけの世界に迷い込んでしまうなんて…」
"Unbelievable... I'm lost in this world full of #dinosaurs because the time machine malfunctioned...."



「わぁ、桜がすごい綺麗!入学式にぴったりだね。」
"Wow, the cherry blossoms are so beautiful! They're perfect for the entrance ceremony."


「卒業、そんなの あっかんべー」
 "Graduation? Pfft, whatever!"


「あっかんべー」 "Just kidding!"




乱戦 melee


「放課後、図書館で勉強しない?テストが近いし。」
"Do you want to study in the library after school? The test is coming up."


「わんわん!これでいいのかな?」
"Ruff ruff! Am I doing this right?"


「今年もよろしくお願いします」
"Looking forward to another great year with you"


「こんな静かな時間は最高だね。」
"Such peaceful moments are the best."


「バスケやらない?」
"How about playing basketball?"



寒い・・・ Cold...


スケバン刑事 Sukeban Deka


「対決」セーラー服の女子高生 vs. 侍
Showdown" Sailor School Girls vs. Samurai


無限の鏡 Infinite Mirror


勉強中 while studying


田舎の学校にて At a rural school


映画のポスター風 Movie poster style


happy Halloween !


「この新しいメニュー、美味しいかな?」
"I wonder if this new menu item is good?"


"Do you want to have lunch together today?"
「ちょっと聞いて、新しいカフェ開いたって知ってる?」


泥まみれ mud-caked


「なんで私、いつもこんなギリギリなのかな?」
"Why do I always wait until the last minute?"


「この川、綺麗だよね。自然って最高!」
"This river is so beautiful, isn't it? Nature is the best!"


セーラー服と機関銃
Sailor Suit and Machine Gun




0 件のコメント:

コメントを投稿

スクール水着AIグラビア school swimsuit AIgirl [StableDiffusion chilled_remix_v2]

【VF TOP】  「この水着、私の雰囲気に合ってるかな?」 "Do you think this swimsuit suits my vibe?" 「恥ずかしいんだけど…実は、あなたにドキドキしてる。」 "I'm so embarrasse...