2023年8月12日土曜日

My Journey of Growth: Memories from Middle School to High School Chasing the Ballerina Dream

私の成長の旅:バレリーナを目指しての中学から高校の思い出 


Hello, I'm Kumi!

I have uploaded a special video on YouTube that looks back on my journey of growth, from middle school to high school, and my aspiration to become a ballerina.

You will enjoy watching how I, who was once quite short, grew taller in high school and pursued my dream of becoming a ballerina. Don't miss the fun moments of me swimming with my friends!

I'm thrilled to share a part of my life with you through this video. Please, check it out!

こんにちは、クミです!

今回、私の成長の旅を振り返る特別な動画をYouTubeにアップロードしました。中学から高校への移り変わり、そして私の夢であるバレリーナへの道を紹介しています。

最初は背の低かった私が、高校になって背が伸び、バレリーナとしての夢を追い求める姿をお楽しみいただけると思います。友達と一緒に泳いでいる楽しい瞬間もお見逃しなく!

この動画を通じて、私の人生の一部を共有できることを嬉しく思います。ぜひ、ご覧ください!



0 件のコメント:

コメントを投稿

その他のAIグラビア Other AIgirl [StableDiffusion,DALLE3]

  【VF TOP】   「ねえねえ、写真撮ろうよ!」"Hey, let's take a picture!" 「海風って、なんだか自由な香り。都会の空気とは全然違うわ。」 "The sea breeze smells so free. It...